Sona v Australii

Monday, September 10, 2007

Vylet do narodniho parku Springbrook

Jelikoz se o vikendu udelalo hezky, rozhodli jsme se s Alesem a jeho 2 spoluzakama vyrazit v nedeli na turu do Springbrooku. Ja uz tam byla nekolikrat, takze jsem delala tak trochu pruvodce. Jsou tam 2 trasy - jedna celodenni, kterou jsme samozrejme po srazu v 10 rano (coz pro Spanelske spluzaky znamena nejdrive kolem pul 11) uz nestihli. Tak jsme si prosli jen tu kratsi prochazku. Me s Marianou to normalne trva asi hodinu. S Alesem a jeho vasni pro foceni to byla 3 hodinova zalezitost :-) Ale zase udelal krasny fotky, jaky ja ani po 5 navstevach Springbrooku nemela. No posudte sami...

Tady jsme jeste pred turou - zleva Ales, Fernando, David a ja

Jedna z prvnich zastavek a Ales to bere rovnou k utesu nad vodopadem. Ja jsem tak odvazna nebyla. Ne ze bych mela primo zavrate, ale na takovouhle skalu bez zabradli si netroufam. Nedela mi to uplne dobre. Urcite bych zakopla a zahucela tech 200 metru dolu!

Tady jsme opet vsichni ucastnici zajezdu.

A na tuhle fotku Ales nestihnul dobehnout. My jsme mu porad kazili kompozici fotek. Proste nemam toho umeleckeho ducha jako Ales :-)

Cestou je spousta jeskyni a podobne. Ten co okusuje liany neni Tarzan, ale Fernando

Tady uz jsme dole v udoli, pod vodopadama - to jste asi pochopili podle toho proudu vody... Nejdriv se fotil Ales s Fernandem

Potom Ales sam

Pak ja

Pak vodopady

No a takhle bych mohla pokracovat do nekonecna.

Pod vodopadama jsme se trochu zmaceli, ale ono to bylo uplne jedno, protoze zhruba v pulce cesty nam zacalo prset, a to ne jen tak poprchavat, ale peknej slejvak! Ne nadarmo se to jmenuje destny prales. No tak jsme si to dali nahoru poklusem ale i tak jsme k autu dorazili uplne promoceni a zmrzli.

Ales pristi tyden jede do Byron Bay na surfarsky kemp. Ja se asi budu valet na plazi, kdyz to pocasi dovoli. A kdyz bude hezky mozna vezmu svoje prkno a pojedu se za Alesem podivat a taky si to zase po pul roce vyzkouset (nejspis uz jsem to vsechno zase zapomnela!)

Pa Soňa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home