Sona v Australii

Wednesday, April 18, 2007

Ahoj,

jak jsem slibila, tak pridavam fotky z dnesniho vyletu s Marianou do dalsiho zabavniho parku, tentorkrat do Movie Worldu. Bylo to fajn, jen po vcerejsi jizde na koni mam namozene uplne vsechny svaly, tak jsem se cely den za Marianou plouzila a byla jsem rada kdyz jsem si mohla konecne sednout do nejakeho vozicku na atrakci. Po nekterych jsem se opravdu klepala...

Zacaly jsme na tehle draze, coz jeste nebylo tak hrozny. Chodily na to i deti, tak jsme usoudily ze pro zacatek dobry. Jenze nas to samozreme zmacelo od hlavy az k pate, takze jsme dalsich pul hodiny staly promocene ve fronte na dalsi atrakci.

Ta dalsi horska draha uz byla horsi. Jmenovalo se to Smrtonosna Zbran a ja mela pocit, ze tam vazne umru. Pripadalo mi to nekonecny a hlavne jsem celou cestu nevedela kdy jsem hlavou dolu a kdy ne!

A zlaty hreb dne byl Superman Escape (Supermanuv unik), kde nas vystrelili kosmickou rychlosti. Na to jsme sly dokonce dvakrat, ale prvne to bylo horsi, protoze jsme vubec netusily co nas ceka. Po tehle jizde jsem se jeste asi 20 minut klepala!



Kdyz uz jsme ozkousely vsechny blaznive drahy vyrazily jsme taky po obchodech a trochu po nakupech. Ja tedy nic nekoupila, ale vyzkousela jsem si toho dost - klobouk z Harryho Pottera, usi od Shreka atd. atd.


To byl nas vylet na mistni Matejskou :-)
Ja se ted jdu ucit, mam v pondeli zkousku! Tak mi drzte palce at mi to dobre dopadne.
Pa Soňa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home