Sona v Australii

Sunday, February 01, 2009

Nejake ty novinky z naseho zivota v Australii

Tak at nam trochu zavidite a at se trochu ohrejete z nasich fotek, pridavam par obrazku z toho co se tu momentalne deje. Ja jsem pred 14 dnema zacala skolu - Bond University a takhle vypada nas kampus. No konecne poradna skola! S opravdovou knihovnou, obchodem, kavarnama a restauracema a dokonce tam mame i postu!





Ales jeste skolu nezacal, zitra rano bude mit orientaci. Ale zatim aby se tu nenudil si dela v Tweed Heads Divemastra. Jelikoz ma ponory ted zadarmo, tak vyrazi nekolikrat tydne. Ja se k nemu dneska pridala (ne zadarmo :-( I kdyz vstavat v nedeli v 6 rano se mi moc nechtelo, potapeni nakonec za to vzdycky stoji. A tohle nebyla vyjimka...







Tady uz Ales kouka na pocitac a potvrzuje mi, ze se musime vynorit... 

Videli jsme i zraloky, konkretne leopard shark, ale fotky nejsou nic moc, protoze oni spi pod kamenama, tak se tam k nim blbe dostava to vyfotit.

No a ja jsem po celem tydnu ve skole, na konich a ted jeste na potapeni uplne vyrizena, takze to balim a jdu se valet k televizi. Zitra zase brzo rano vstavam do skoly, takze asi taky brzo padnu.

Mejte se krasne a nekdy nam sem pridejte nejakej koment

Pa Sona

0 Comments:

Post a Comment

<< Home